“من تقریبا بی زبان هستم” – CBS Philly


فیلادلفیا (CBS) – آدام تیل، کمیسر اداره آتش نشانی فیلادلفیا، در یک کنفرانس خبری روز شنبه پس از کشته شدن یک آتش نشان شهری و زخمی شدن پنج نفر دیگر در اثر ریزش ساختمانی در فیرهیل، هیجان زده شد. ستوان شان ویلیامسون 51 ساله پس از گیر افتادن در زیر آوار بر اثر ریزش ساختمان جان باخت.

تیل گفت ریزش خیابان ایندیانا غربی آخرین مورد در یک سال غم انگیز برای اداره آتش نشانی فیلادلفیا است.

بیشتر بخوانید: آنچه از 5 مجروح ریزش ساختمان در شمال فیلادلفیا می دانیم

تیل گفت: “به دلیل وسعت فروریختن و قرار گرفتن ستوان ویلیامسون در سازه، ما نتوانستیم او را نجات دهیم.” “و باور کنید، برای اعضای ما، این فقط یک رویداد غم انگیز دیگر در یک سال بسیار غم انگیز است.”

واکنش آدام تیل، رئیس آتش نشانی فیلادلفیا به فروریختن ساختمانی که باعث کشته شدن آتش نشان شهر شد:

پیش از این در سال 2022، آتش‌سوزی خانه‌ای در فیرمونت باعث مرگ 12 نفر از جمله 9 کودک شد. این بود مرگبارترین آتش سوزی در فیلادلفیا در حداقل یک قرن اخیر.

در ماه آوریل، یک پدر و سه پسرش در آتش سوزی در خانه ای در کنزینگتون جان باختند. مادر این پسر پس از هل دادن همسرش از پنجره خانه به بیرون زنده ماند.

“بدترین چیز برای هر آتش نشان یا هر پزشکی این است که همه ما سوگند یاد می کنیم که جان ها را نجات دهیم و از اموال محافظت کنیم و هیچ وقت نمی توانیم این کار را انجام دهیم – چه یک شهرنشین و مطمئناً یکی از خواهران و برادران ما. تیل گفت: «ما آن را عمیقاً احساس می کنیم. “این سال غم انگیزی برای اداره آتش نشانی فیلادلفیا بود. ما کاملاً ویران شده ایم.”

ویلیامسون، کهنه سرباز 27 ساله و تفنگدار سابق، اخیراً در نردبان 18 در محله هانتینگ پارک شهر مستقر شده بود. در حال حاضر، کاپوت مشکی روی شومینه پوشیده شده است، در حالی که همکارانش در سوگ مرگ او سوگواری می کنند و خدمت او را به یاد می آورند.

امدادگران حدود 3 ساعت پس از سقوط ساختمان او را مرده پیدا کردند.

تیل گفت ویلیامسون یکی از باتجربه ترین ستوان ها در لشکر بود. او مادر و پسرش را پشت سر می گذارد.

تیل گفت: «تقریبا لال هستم. گریه ام تمام نشده است، اما قبلا یک بار گریه کرده ام.

بیشتر بخوانید: واکنش همسایه ها به ریزش ساختمان فیرهیل که منجر به کشته شدن یک آتش نشان فیلادلفیا و زخمی شدن 5 نفر دیگر شد.

شهردار جیم کنی گفت: «امروز یک روز دلخراش برای شهر ما است.

پنج نفر دیگر از زیر آوار نجات یافتند.

آتش نشانان رابرت برنان جونیور و دنیس دالی در شرایط بحرانی اما پایدار هستند. هر دو در بیمارستان دانشگاه تمپل هستند.

ستوان سیلوستر برتون و کلارنس جانسون تحت درمان قرار گرفتند و از معبد آزاد شدند. بازرس توماس ریباکوفسکی نیز تحت درمان قرار گرفت و آزاد شد.

کریگ مورفی، معاون کمیسر، می‌گوید: «بنابراین همه این کار را همزمان انجام ندادند؛ سطوح مختلفی از زمان بیرون آمدن آنها وجود داشت. “بنابراین ممکن است زمان‌ها در اوایل فروریختن بوده باشد، برخی بیرون آمدند، یک نفر از طبقه دوم به پایین پرید تا در فروریختگی گرفتار نشود و سپس بقیه به طور سیستماتیک حذف و از فروریختگی خارج شدند.”

کنی به منظور احترام به میراث ویلیامسون گفت که تمام پرچم‌های شهر فیلادلفیا به مدت 30 روز به اهتزاز در می‌آیند.

تیل گفت: «متاسفانه ما با مرگ و میر در خط خدمات غریبه نیستیم، این کار را آسان‌تر نمی‌کند. ما کاملاً عزادار هستیم، ما عزاداری می‌کنیم، گریه‌های ما بیشتر و پردازش‌های بسیار بیشتری در جریان این موضوع است و به احترام ستوان ویلیامسون به جلو حرکت خواهیم کرد.»

اخبار بیشتر: مقامات فیلادلفیا آتش نشان کشته و 5 زخمی پس از ریزش ساختمان Fairhill را پیدا کردند

Jasmine Payoute از CBS3 در این گزارش مشارکت داشت.