موفق داستانهایی که درباره آن بیاموزید تفاوت رژیم کتوژنیک با اتکینز

نسخه های زیادی از رژیم های کتوژنیک وجود دارد، اما همه غذاهای غنی از کربوهیدرات را ممنوع می کنند. البته تعداد دیگری رژیم کتوژنیک علمی وجود دارد که مشخصه همه آنها ایجاد فاز کتوز است. این رژیم لاغری برای همه مناسب نیست، آیا شما جزء این دسته هستید؟ 1- آیا میتوانم دوباره کربوهیدرات بخورم؟ سلام من تحت نظر پزشک این رژیم رو میگیرم که بهم گفتن ماست چکیده میتونم بخورم یا کیوی و گلابی و گیریپ فروت سوالم این در وعده چقدر میتونم گوشت یا مرغ مصرف کنم با اون حساب کتاب که گذاشتید شد ۱۳۰ گرم کل روز ! برای افرادی که وزشکار هستن میتونن یک پیمانه از این مکمل رو بعد از باشگاه برای عضله سازی بیشتر میل کنن.

½ پیمانه ریواس خرد شده، حاوی 1.7 گرم کربوهیدرات و تنها 13 واحد کالری است. ریواس یکی از میوه های رژیم کتوژنیک است. این میوه همچنین منبع غنی پتاسیم است و قند بسیار کمی هم دارد. بهتر است پیش از اقدام به تغییر رژیم غذایی، راجع به هر رژیمی اطلاعات درست و کاربردی داشته باشیم و با متخصص مشورت کنیم؛ زیرا رسیدن به وزن ایدهآل با کاهش وزن به همان میزانی اهمیت دارد که پس از آن سلامت ما حفظ شده باشد. این خیلی مهمه که شما در ابتدا خیلی آروم و با یک شیب ملایم سبک غذایی خودتون رو از حالت عادی به کتو تغییر بدین. اما اگر بخوام به صورت خیلی خلاصه اون مواردی که به دردتون میخوره و احتمالا براتون جذاب هست رو بگم، میتونم به کنترل سطح گلوکز( قند ) و انسولین خون، جلوگیری از یبوست ( که معمولا افراد توی رژیم های مختلف لاغری باهاش مشکل دارن ) کمک زیادی میکنه.

به همین دلیل رژیم کتوژنیک و درمان دیابت رابطه خوبی با یکدیگر دارند و باعث کاهش سطح قند خون در کنار کاهش وزن سریع می شود. نکته مهمی که اینجا باید ذکر کنیم این هست که لزوما جایگزین کردن چربی به روغن نارگیل و ماهی قزل آلا ختم نمیشه. فیت فست اسم یک شیوه یا روش هست که از اون برای کاهش وزن سریع استفاده میشه. اولین و مهمترین قدم برای زندگی بهتر، سالم تر و داشتن اندام متناسب، اصلاح شیوه زندگی است، ابتدا باید تصمیم بگیرید، مطالعه کنید، روش های اشتباه در زندگیتان را پیدا کنید و از همین امروز شروع کنید نه از شنبه.

مطالعات نشان داده اند که غذاهایی که تصور می شود خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهند، چربی های اشباع شده و ترانس هستند، نه مقدار کلسترول موجود در آنها. افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و 2، افراد وابسته به انسولین، کسانی که مشکلات و ناراحتی های قلبی دارند و همچنین زنان باردار، باید از دنبال کردن انواع رژیم کتوژنیک اجتناب کنند. کلسیم یکی از حامیان اصلی سلامت استخوان است که هم به رشد کودکان کمک میکند و هم باعث میشود افراد مسنتر با افزایش سن، تودههای استخوانی خود را حفظ کنند. مصرف بلوبری در رژیم غذایی به کاهش وزن کمک می کند و باعث می شود که بدن سالم تری داشته باشید. همونطور که گفتیم افرادی که زیر نظر کارشناس های زیبیتو از رژیم Z217 برای لاغری استفاده کردن، بین 7 تا 10 کیلو در هر دوره 21 روزه کاهش وزن رو تجربه کردن.

سدیم و پتاسیم به حفظ فشار خون، رشد و اسیدیته بدن کمک میکنن و سطح آب بدن رو هم تنظیم میکنن.با توجه به این که در طول رژیم غذایی کتو، مقدار بیشتری سدیم و کلسیم از دست میره، میتونه منجر به تخریب انسولین، مقاومت به انسولین، توقف رشد، کاهش میزان متابولیسم و موارد دیگه بشه. در مورد اینکه چطوری رژیم کتوژنیک بگیریم مطالب زیادی در سطح وبسایت های مختلف وجود داره. اینکه شما باشگاه برید خیلی خوبه اما هیچ الزامی براش وجود نداره. رژیم کتوژنیک معمولاً برای اکثر افراد سالم بی خطره، اما تا زمانی که بدن شما به سازگاری با این رژیم برسه، ممکنه یه سری عوارض جانبی اولیه رو تجربه کنید. اکثر کارشناس ها معتقد هستن بهتره قبل از شروع جدی رژیم کتو، بدن رو برای اون آماده کنیم. Th is has  been generated with GSA​ Con te᠎nt Gen er​at​or  Dem᠎over sion᠎.

ممکنه بپرسید کدوم سلبریتی ها این رژیم رو پیشنهاد دادن ؟ رژیم کتوژنیک به حدی در جهان پرطرفدار هست که خیلی از سلبریتی های مشهور هالیوودی و البته ورزشکار های مشهور جهان این رژیم رو استفاده و پیشنهاد میکنن. مشاهده این برنامه، درصورتی که تمایل داشته باشید خودتون رژیم کتوژنیک رو تنظیم کنید، میتونه مفید باشه. اینکار میتونه باعث به وجود اومدن بیماری هایی مثل بیماری های قلبی، فشار خون و حتی دیابت هم بشه.  Data was g​enerat​ed with GSA Con᠎tent Generator᠎ D em oversion.

با حفظ یک الگوی معمول مصرف غذا، احتمال کمتری وجود دارد که نیاز به فکر کردن در مورد محتوای کربوهیدرات هر وعده غذایی داشته باشید، زیرا قبلاً ترجیحات خود و مقادیر مرتبط را تعیین کرده اید. کمبود منیزیم منجر به خستگی، انقباضات و گرفتگی عضلات، بی تفاوتی و فشار خون بالا میگردد. افرادی که از فشار خون بالا رنج میبرن. از همون زمان هم افرادی که از اضافه وزن رنج میبرن و هم افرادی که به دنبال کاهش چربی های بدن و سلامت خودشون بودن تبدیل به طرفدار های پروپاقرص این رژیم شدن.

برخی تحقیقات از این اثرات به عنوان کتو فلو نام میبرن (۳۳). شناخت بهتر هر چیزی به ما کمک میکنه که بهتر تصمیم بگیریم و اقدام کنیم. توی این نوع رژیم این نسبت ها غالباً به ۶۰٪ چربی، ۳۵٪ پروتئین و ۵٪ کربوهیدرات تغییر پیدا میکنه. بنابراین، تغییر رژیم کتوژنیک میتواند بر عملکرد ورزشی و سطح انرژی تاثیر منفی بگذارد، به خصوص که بدن شما با استفاده از چربی به عنوان سوخت جایگزین کربوهیدرات، سازگار میشود. کتونهای خارجی: این مکمل میتواند سبب افزایش سطح کتون در بدن شما شود. حال اگر قصد خروج از رژیم کتوژنیک را داشته باشید، نیاز است که آگاهی لازم را برای خارج شدن از این رژیم کسب کنید تا بدن شما بتواند به بهترین نحوه ممکن با شرایط به وجود آمده تطبیق داده شود و تغییرات بزرگ و سبک جدید زندگی تان سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای سلامتی شما نشود.

به طور کلی تغییرات شدید در الگوهای غذایی میتواند منجر به عوارض جانبی فراتر از تغییرات وزن شود. با کاهش مصرف کربوهیدرات و استفاده بدن از چربیها به عنوان منبع انرژی، بدن به سوزاندن چربیها میپردازد و این میتواند منجر به کاهش وزن شود. با این حال، این اثرات پس از یک سال در مقایسه با اثرات رژیم های کاهش وزن معمولی تفاوت معنی داری ندارند. یک مطالعه در سال 2017 همچنین نشان داد که رژیم کتوژنیک نسبت به کاهش وزن و A1c نسبت به یک رژیم معمولی و کم چرب دیابت بیش از 32 هفته بهتر عمل کرده است.  Po᠎st was g en erat᠎ed with G SA C onte᠎nt  G᠎enerator DEMO!

ضایعات مغزی: تحقیقات حیوانی نشان دادهاست که رعایت این رژیم پس از ضایعه مغزی، به کاهش ناهوشیاری و بهبود سریعتر کمک میکند. رژیم های کتوژنیک دوره ای یا هدفمند: روش های پیشرفته تری هستن و در درجه اول توسط بدنسازان یا ورزشکاران استفاده می شن، این نوع از رژیم هم وابستگی زیادی به سابقه ی فرد و میزان زمانی که در کتو بوده، داره. این رژیم میتونه جزو رژیم های شوک برای زمانی که بدن در رژیم کتوژنیک دچار استپ وزنی میشه، استفاده بشه. رژیم کتو بهترین عملکرد رو نسبت به سایر رژیم های لاغری داره و به طوری کلی مصرف کم کربوهیدرات یک استراتژی سریع و موثر برای کاهش وزن هستش که هر کسی میتونه از اون استفاده کنه. ما با توجه به اینکه خیلی از مردم در حال حاضر شرایط اقتصادی مناسبی ندارن، رژیم Z217 رو بر اساس بیس و پایه ی غذاهای روتین ایرانی که سر سفره هر کسی پیدا میشه تنظیم کردیم.

سلام ببخشید برای یک کسی که بدنسازی میره این رژیم مناسبه؟ در یک رژیم روزانه 2000 کالری، ممکن است 165 گرم چربی، 40 گرم کربوهیدرات و 75 گرم پروتئین به نظر برسد. در نتیجه انتخاب میوه در رژیم کتو حائز اهمیت بوده و باید میوه های رژیم کتوژنیک را به خوبی بشناسید. اکنون چیزی که لازم دارید این است که میوه های رژیم کتوژنیک را بشناسید. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا میوه های رژیم کتوژنیک را بشناسید. تنوع غذایی که رژیم کتو در اختیار افراد قرار میده خیلی زیاده. اصول اساسی رژیم کتوژنیک در ابتدا به عنوان راهحل درمانی برای بیماریهایی مانند صرع مطرح شد، اما به دلیل مزایای برجستهای که در کاهش وزن و بهبود سلامتی داشت، به عنوان یک رژیم غذایی برای کاهش وزن نیز شناخته شده است.

ضمناً اسیدهای چرب امگا 3 به تعدیل فعالیت سلولهای مغز و بهبود یادگیری و حافظه کمک میکنند. اسیدهای چرب امگا ۳ چربی های سالمی هستن که به صورت اسید آلفا لینولنیک، درون ترکیبات غذاهایی مثل گردو، تخم چیا، روغن سویا و غیره به وفور وجود دارن. با این وجود ما نظر هر دو طرف رو در ادامه برای شما قرار میدیم تا بتونید تصمیم درستی رو در این مورد بگیرید. بهبود حساسیت انسولینی: رژیم های کتوژنیک می تونن حساسیت انسولینی رو به شدت بهبود ببخشن، که این می تونه به بهبود استفاده از سوخت و متابولیسم کمک کنه (۲۱) .

با این روش ها، یک رژیم کتوژنیک می تونه توی کاهش وزن شما موثر باشه. انواع مختلف روزه داری متناوب وجود داره، اما رایج ترین روش اون شامل محدود کردن زمان مصرف غذا به حدود ۸ ساعت در روز و روزه داری برای ۱۶ ساعت باقیمانده هستش (۱۱). اما توصیه های پزشکی نیز وجود دارد که پیش از اقدام به رژیم گرفتن باید آن ها را بدانید. از این رژیم برای درمان صرعهای مقاوم به درمان در کودکان استفاده میشود. برای رفع یبوست از مواد غذایی با فیبر بالا و نیز از مکملهای منیزیم استفاده کنید. اغلب میوه ها به مواد غذایی با کربوهیدرات بالا شناخته شده اند و حاوی مقدار قابل توجهی قند طبیعی هستند. به همین خاطر ما پیشنهاد میکنیم که اگر تمایل به تجربه رژیم کتوژنیک و دیدن تاثیر فوق العادش روی لاغری و کاهش وزن دارین، حتما از جای معتبر این رژیم رو تهیه کنید. رژیم Z217 با توجه به میان وعده ها و حجم غذاهایی که در طول روز تنظیم شده، احساس سیری رو در بدن ایجاد میکنه.طبق گفته ی خیلی از افرادی که زیر نظر کارشناس ها و مشاور های زیبیتو از این رژیم استفاده کردن، به خاطر احساس سیری که پیدا کردن نتونستن حجم غذایی که براشون مشخص شده بود رو تا آخر بخورن.

البته شما تنها در صورتی می توانید از رژیم های شوک برای خارج شدن از استپ وزنی استفاده کنید که از یک مشاور تغذیه حرفه ای در این راه کمک گرفته باشید. مشاور لاغری کیست؟ مشاوره لاغری چیست؟ در رژیم کتو می توان انواع مختلفی صبحانه کتو خوشمزه تهیه کرد که در ادامه این مقاله از اپلیکیشن لاغری سیرا آنها را به طور کامل به شما معرفی می کنیم. رژیم کتوژنیک که در مقاله های پیشین ماهیت آن را به طور مفصل بررسی کرده ایم، می تواند شانس شما برای کاهش وزن را تا حد زیادی افزایش دهد.

تفاوت رژیم کتوژنیک با اتکینزدر بخش قبل عنوان کردیم که برای تثبیت وزن بعد از برنامه غذایی به صورت اختصاصی باید چه نکاتی رو رعایت کرد در این بخش به این سوال پاسخ میدیم که برنامه غذایی تثبیت وزن چگونه است ؟ 1. در صورتی که بعد زا اتمام رژیم به صورت بی رویه و ضربتی به مصرف کربوهیدرات رو بیارین، با اضافه وزن شدید رو به رو میشید. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این نوع رژیم کتو، شباهت و نزدیکی زیادی به رژیم استاندارد دارد. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این رژیم غذایی مشابه رژیم کتوژنیک استاندارد است، اما حاوی پروتئین بیشتری است این نسبت اغلب 60 درصد چربی، 35 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این رژیم شبیه به رژیم استاندارد کتوژنیکه، اما با این تفاوت که شامل پروتئین بیشتریه. باکتریها و میکروبهای مضر در دهان میتوانند به تعفن دندانها و مشکلات دهانی دیگر منجر شوند.

البته اگر مبتلا به دیابت نوع یک هستید ممکن است سطح بالای کتون برای بدن شما مضر باشد، پس حتما با پزشک خود درباره این موضوع مشورت کنید. هنگامیکه رژیم غذایی کم کربوهیدرات میخورید، اندازه ذرات LDL” بد” افزایش مییابد، که اثرات مضر آنها را کاهش میدهد. منابع کربوهیدرات دیگری نیز وجود دارد که میتوانیم هر چند وقت یکبار و اگر اندازه وعدهها را کنترل کنید، اضافه کنیم. برای دانستن اینکه چند درصد چربی اضافه دارید باید به متخصصین و کارشناسانی که دستگاه اندازه گیری چربی را دارند مراجعه کنید تا از بروز بیماری ها پیشگیری کنید.

وقتی این اتفاق می افته، بدن شما توی سوزوندن چربی به عنوان انرژی خیلی کارآمد می شه. لیپوژنز به این دلیل اتفاق میفته که کربوهیدرات اضافی توی بدن وجود داره و بنابراین به صورت چربی ذخیره میشه. البته بد نیست بدونید که بعضی از افراد با وجود دریافت 50 گرم کربوهیدارت در روز، همچنان در حالت کتوزیس میمونن. به عنوان مثال توی یک وعده گفته شده سینه مرغ سرخ شده توی روغن زیتون رو به همراه 100 گرم سالاد کاهو با ترکیب یک مقدار خیلی کمی آب لیمو ( برای مزه دار شدن و البته روغن زیتون ) میل بشه. علاوه بر این بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، رژیم کتوژنیک تا 75 درصد حساسیت به انسولین رو بهبود میبخشه! البته این نوع رژیم به همه توصیه نمیشه و تحت شرایط خاصی و بنا با سابقهی فرد و میزان زمانی که توی رژیم کتوژنیک بوده، استفاده از این نوع رژیم منطقیه.

زمانی که حجم بالای قند وارد میشه، بدن از اونها استفاده نمیکنه و همه رو به شکل چربی های زائد ذخیره میکنه. توی این بخش یک نمونه برنامه رژیم کتوژنیک رو براتون قرار دادیم که میتونید ازش استفاده کنید. رژیم کتوژنیک یک رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات و پرچربی است که شباهت های زیادی با رژیم های اتکینز و کم کربوهیدرات دارد. رژیم کتوژنیک یه رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات و پرچربه که شباهت های زیادی با رژیم های اتکینز و کم کربوهیدرات داره و در واقع جزو دسته ای از رژیم های کم کربوهیدرات محسوب میشه. این مورد و بروز مشکلاتی مثل اسهال ( که درموردش صحبت شد ) یا یبوست جزو عوارض شایع رژیم غذایی کتوژنیک هستن که معمولا بعد از ۳-۴ هفته اتفاق میوفته، برای برطرف شدن این حالت سعی کنید از سبزیجات پر فیبر بیشتری استفاده کنید.

خانواده رژیم های لو کرب ( یا کم کربوهیدرات ) ، جزو رژیم هایی هستن که باید خیلی توی انتخاب و مقدار مصرف مواد غذاییشون دقت بشه. نکته ای که باید دقت کنید اینه که از خمیر دندان هایی که توش طعم دهنده یا شیرین کننده استفاه شده برای مسواک زدن استفاده نکنید. دقت کنید این هم زدن نباید بیشتر از 30 ثانیه طول بکشه. بنابراین اگر مشکل کلیوی دارین حتما به این موضوع دقت کنید. اگر این خلال دندان تمیز بیرون بیاد، کیکتون آمادس و پخته و میتونین از توی فر درش بیارین. البته در هر صورت توده عضلانی شما دچار کاهش خواهد شد، اما مصرف پروتئین کافی میزان این کاهش را به حداقل میرساند. خیلی از افراد به صورت ضربتی سعی میکنن همه چیز و عوض کنن که این میتونه به بدن آسیب وارد کنه. اگر دائما احساس خستگی و ضعف میکنید، میتونه نشونه این باشه که به طور کامل وارد حالت کتوزی نشدین.

استفاده از رژیم کتوژنیک میتونه حتی به درمان و کنترل خیلی از بیماری ها مثل صرع، افرادی که با بیماری قلبی و مغزی دسته پنجه نرم میکنن میتونه مناسب باشه. از مزایای گوجه فرنگی می توان به داشتن لیکوپن اشاره کرد که نوعی رنگدانه طبیعی است و می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را تا حد زیادی کاهش دهد. این نوع رژیم ممکن است فواید سلامتی مانند کاهش خطر ابتلا به دیابت و سندرم متابولیک نیز داشته باشد. بعد از مدتی به شدت هوس نان و برنج خواهید کرد. در مورد بدن انسان باید این نکته رو بگیم که به شدت قدرت این رو داره تا خودش رو با شرایط جدید وفق بده. در روزهای بعد می توانید ورزش های با شدت بالاتر را اضافه کنید. این رژیم به صورت دورهای است و در هفته دو روز آزاد در آن گنجانده شده است که فرد میتواند در روزهای آزاد 25 درصد چربی، 25 درصد پروتئین و 50 درصد کربوهیدرات مصرف نماید.

البته این نکته رو هم بگیم که این برنامه بر اساس یک برنامه خارجی، ترجمه شده و خیلی از مواد غذایی که در این نمونه برنامه ی یک هفته ای آورده شده در دسترس ما توی ایران نیست. در صورتی هم که توی ایران زندگی میکنید، پیشنهاد میکنم به هیچ وجه رژیم Z217 مجموعه زیبیتو رو از ندین. اما در این رژیم به دلیل کاهش مصرف قند، ممکن است فرد دچار بیقراری و گیجی شود. همراه است. اما جای نگرانی نیست، با استفاده از آنتی بادی کتو پس از یک الی دو هفته، علائم آنفولانزا در شما بهبود می یابد. نکته ای که در مورد این رژیم وجود داره این هست که میتونید جای میان وعده ها و وعده های غذایی رو با هم عوض کنید. با توجه به مشکلات مالی و مسائل اقتصادی که برای خیلی از افراد در ایران وجود داره، میشه برنامه غذایی کتوژنیک رو با غذاهای ایرانی و روزمره تنظیم کرد.

این موضوع کمی گیجکنندس چون تناقض وجود داره! در این صورت میزان لاغری در رژیم کتوژنیک را نمیتوان عدد خاص و ثابت در نظر گرفت. این موضوع علاوه بر لاغری روی سلامت بدن هم تاثیر گذاره که این یعنی با یک تیر چند نشون رو میزنه. متاسفانه خیلی از افراد لاغر با این دید که پروتئین و چربی باعث چاق تر شدن میشه، اقدام به استفاده از این مواد غذایی میکنن و در نهایت با نتیجه برعکس روبه رو میشن. طبق تحقیق دیگه ای که محققین روی یک دسته از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 انجام دادن، متوج شدن که 7 نفر از 21 داوطلب تونستن در نهایت به نقطه ای برسن که دیگه به هیچ دارویی برای کنترل دیابت نیاز نداشته باشن. پژوهشهای اندکی دربارۀ تأثیر محدودیت مصرف کربوهیدرات بر افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ انجام گرفته است.

اگر به دنبال حفظ این وضعیت هستید باید از مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده، سبزیجات نشاسته ای و برخی از میوه ها پرهیز کنید. اگر در خارج از کشور زندگی میکنید و به این مواد دسترسی دارین، میتونید از این برنامه ی یک هفته ای استفاده کنید. • دوره ای یا CKD که در آن ۵ روز برنامه غذایی رژیم خود را رعایت می کنید ولی در ۲ روز آخر هفته مجازید میزان کربوهیدرات بالاتری میل کنید.

این فرآیند ممکنه باعث بیشتر سوزانده شدن کالری در هر روز بشه (۱۹) ، (۱۸). چطور باید این کار انجام بشه؟ تا اینجا درباره عملکرد این رژیم غذایی توضیح دادیم، اما چطور باید کتوژنیک را شروع کرد؟ اما به هر حال، احتمالا عاقلانه میباشد که از گینرها یا مکملهای با کربوهیدرات بالا در فاز کم کربوهیدرات رژیم استفاده نکنید. نکته ی دیگه ای که باز هم باعث علاقه بیشتر افراد به این رژیم میشه، استفاده نکردن از سیستم کالری شماری هست. این همون سوالی هست که در مورد رژیم z217 هم پرسیده میشه و جواب هر دو سوال دقیقا یکی هست. یکی دیگه از جواب هایی که باید به سوال « چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم» داده بشه به میزان مصرف مواد غذایی برمیگرده. اگر هدف شما سلامتی باشه قطعا نیازی به کالری شماری نیست.

یعنی اگر ۶۰ کیلو هستید پس روزانه ۹۰ گرم پروتئین بخورید. در هر ۵ اونس، صفر گرم کربوهیدرات خالص دارند. اطلاعات ارائه شده در این مقاله عمدتا مرتبط با رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD) بوده، اما بیشتر اصول بیان شده در دیگر ورژنها نیز مشابه است . رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): این رژیم محتوی مقدار بسیار کمی کربوهیدرات، مقدار متوسطی پروتئین و مقدار زیادی چربی است. این نوع روش تغذیه در ابتدا برای درمان بیماری صرع ایجاد شد و در حال حاضر تاثیر آن بر دیابت در حال مطالعه است. سرطان : در حال حاضر روی این رژیم به عنوان روش درمانی اضافه برای سرطان تحقیقاتی در حال انجام است، زیرا که ممکن است به کاهش سرعت رشد تومورها کمک کند . بهطور کلی افرادی که رژیم کتوژنیک میگیرند و میخواهند با استفاده از این روش وزن کم کنند، مقادیر متفاوتی در بازههای زمانی مشخص وزن کم میکنند. با این تفاوت که از نظر زمانی بین 2 تا 5 روز زمان میطلبه.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت رژیم انلاین.