هیتر کانالی الکتریکی گرد شرکت تهویه سازه شار

2001 وقتی هواسازها به صورت 2 طبقه ساخته شوند و از مبدل هوا به هوای صفحه ای هم در آنها استفاده شود طبیعی است که قیمت دستگاه هواساز صنعتی یا ساختمانی مورد نظر نسبت به لیست قیمت ارائه شده در جدول بالا که از 90 میلیون تومان تا 620 میلیون تومان بود، بیشتر می شود. برای مثال قیمت هواساز 5 هزار مطابق جدول برابر 90 میلیون تومان است (یعنی هر هزار چیزی در حدود 18 میلیون تومان) و قیمت دستگاه هواساز 50 هزار برابر 620 میلیون تومان (یعنی هر هزار تقریبا 12 میلیون و 400 هزار تومان) است. نصب انواع شیرآلات، تجهیزات خنککننده و گرمایشی در کنار سیستم هواساز در ساختمان امری طبیعی بوده و برای ایجاد پوشش زیبا و مقاوم نیاز به دریچه بازدید در انواع مختلف خواهید داشت. ابعاد و قدرت گرمایش از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت این تجهیزات گرمایشی به شمار میروند. در این بخش به تعدادی از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت هیتر الکتریکی کانالی و گرد اشاره میکنیم. این نوع از هیترهای الکتریکی را طوری میتوان برنامهریزی نمود که در زمانهای تعیین شده گرما تولید کنند. قبل از اینکه درباره هیترهای کانالی و انواع آن توضیح دهیم باید با کارکرد هیترها آشنا شویم.

لوور هوارسان صداگیر در ضمن فقط مسئله متراژ مطرح نیست و اگر فضایی که قصد تهویه آن را داریم فضایی باشد که از اتاق ها و سالن های متعدد با نیازهای دمایی مختلف تشکیل شد باشد (برای مثال یک کاربرد ساختمانی مثل یک واحد اداری با اتاق های متعدد یا یک هتل یا یک آپارتمان چند واحدی) استفاده از هواساز اصلا منطقی نیست و به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا در هواساز در واقع هوای تهویه شده با کانال کشی توزیع می شود و دمای هوای خروجی از همه کانال ها به یک اندازه است و این درحالیست که در چنین پروژه هایی باید بتوان دمای هر اتاق را مستقلا مدیریت کرد و به همین خاطر باید از سیستم های دیگری مثل فن کویل ها (به ازای هر اتاق یک فن کویل) که به آب سرد چیلر (برای سرمایش) و آب گرم دیگ یا پکیج (برای گرمایش) متصل می شوند و یا سایر دستگاه ها بهره برد. اگرچه بسیاری از تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه هواساز برای دهه ها بدون تغییر باقی مانده است ، تعدادی از تجهیزات نسبتا جدید ارائه شده است که در صورت استفاده بجا ، اثر مهمی بر تهویه مطبوع صحیح خواهد گذاشت.

2001 نکته اینکه در مناطق با رطوبت زیاد تا حدود زیادی رطوبت توسط کویل های حاوی آب سرد از هوا گرفته می شود. لازم است تا دریچه بازدید به راحتی نصب شود و نیاز به وقت و هزینه زیادی برای آمادهسازی محل نباشد. المنت حرارتی: یکی از بخشهای مهم که داخل این نوع هیترهای کانالی قرار دارد المنتهای حرارتی است. در واقع بالاتر بودن قیمت برندهای معتبر تولید هیترهای الکتریکی به دلیل کیفیت هیتر کانالی الکتریکی گرد بیشتر محصولاتشان میباشد. یکی از اجزای اصلی که نقش مهمی در کیفیت هیتر دارد المنت به کار رفته در آن است. یکی از جدیدترین محصولات ره سام ، تولید درب بازدید با قفل مخصوص آلنی می باشد. هیترهای کانالی در اشکال مختلفی طراحی و تولید میشوند که هیترهای کانالی گرد یکی از آنها هستند. البته برخی از انواع این هیترهای الکتریکی را میتوان به صورت مستقل هم در کانال هوا به کار برد. دستگاه لامینار فلو با استفاده از پیچ های متری و اتصالات ساده به آویزهای کناره دستگاه در محل مورد نظر نصب شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دلخواه را دارد. نوع فن کویل ها و داکت ها، نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع دریچه های زیر لوور هوارسان صداگیر فن کویل دارند. ​​​ ​​.

در ساختمانها دریچه های زیر فن کوئل آرمسترانگ استفاده کرد. تمام حالتهای تولید شده دریچه بازدید از لحاظ جنس و متریال به مدلهای مختلف لیست زیر تقسیم شده و هر کدام بر اساس سلیقه مشتری و کاربرد خاص مورد استفاده قرار خواهند گرفت. لامینار فلو باکس یک لایه فیلتر هپا در بخش میانی این دو قسمت و در داخل فضای دستگاه در یک سطح مشخص قرار دارد . در فضای تمیز خطوط داروسازی نیز در بعضی اتاق هایی که مواد اولیه یا محصول در معرض مستقیم هوا قرار می گیرد جهت محافظت بالا، از دستگاه لامینار فلو استفاده می شود. این محصول علاوه بر برقراری ارتباط بین هوای ورودی از کانالهای هواساز هایژنیک به داخل لامینار فلو ، باید طوری طراحی گردد که امکان ورود هیچ هوای دیگری از فضای داخلی سقف کاذب یا از داخل اتاق وجود نداشته باشد. در مرحله نخست باید فریم دریچه ساخته شود.فریم دریچه دریچه از پروفیل آلومینیوم تولید میشود.پس از برش طول و عرض پروفیل آلومینیوم اقدام به گوش زنی اضلاع میکنیم تا اضلاع به صورت قائمه در بیاید. از این رو جهت کسب اطلاعات لازم با اشخاص دارای تخصص در این زمینه مشورت لازم را نموده و سپس اقدام به تهیه و نصب فن آن نمایید.